Oto Koenigsegg Gemera,…

Oto Koenigsegg Gemera, hybrydowe mega-GT, jakiego do tej pory jeszcze nie było:

– cztery pełnowymiarowe, podgrzewane fotele dla czterech dorosłych osób
– jedna para unoszonych do góry drzwi, bagażnik z przodu i z tyłu
– osiem uchwytów na napoje, 4 z podgrzewaniem, 4 z schłodzeniem
– centralnie: 3 cylindry, 2 litry, 2 turbosprężarki, rozrząd Freevalve, 600 KM i 600 Nm, które lecą na przednią oś
– przód: silnik elektryczny o mocy 400 KM i momencie 500 Nm, przekładnia hydrokinetyczna HydraCoup
– tył: dwa silniki elektryczne, każdy po 500 KM i 1000 Nm, napęd bezpośredni Koenigsegg Direct Drive
– maksymalna moc układu napędowego: 1700 KM, maksymalny moment obrotowy: 3500 Nm
– setka w 1,9 sekundy, prędkość maksymalna 400 km/h
– w trybie elektrycznym zasięg do 50 kilometrów przy prędkościach do 300 km/h
– całkowity zasięg: 1000 kilometrów (950 na silniku spalinowym)
– produkcja limitowana do 300 egzemplarzy (rekord w skali szwedzkiej marki)

#samochody #motoryzacja #koenigsegg #gemera #samochodyhybrydowe #technologia #technika